kata-kata aluan

Pages

Saturday, September 25, 2010

lama tak update

lama tak update blog aku......dah bersawang gile ......banyak aku nak tulis tapi tak de masa nak buat.
idea kadang kala datang mencurah2 bak air terjun tetapi yang menjadi masalahnya., tangan malas nak mengerakan jari jemari untuk menterjemahkan dlm blog ni.
Rasa keliru dengan diri sendiri sering menterjah dalam kotak minda dan berperang dengan perasaan untuk berkongsi dengan semua
Aku keliru dari sudut mana harus aku menulis satu cerita yang bukanya sensasi,panas,gelora atau apa saja yang boleh menikam sesetengah jiwa raga tetapi untuk dikongsi sebagai sebahagian ilmu yang bermanafaat dan jika di kilas secara dalam ianya membawa satu erti yang terselidung.

esok aku mulakan satu cerita dan share dgn sesiapa yang sudi baca blog ni .

Rasanya aku nak bincang menggenai isu SABAR dan PENGORBANAN dalam berbagai aspek kehidupan seharian dan desfinasi erti sebenar maksud tersebut,kesan dan hakikat yang tersirat.
Juga akan dihuraikan bila mana maksud tersebut sesuai di guna pakai serta kaitan dalam kehidupan harian kita sama ada di rumah,tempat kerja dan dimana saja bagi seorang lelaki,wanita,suami,isteri,anak,ibu,bapa,abang,adik kawan dan semuanya sekali.
Rasanya semua org yang hidup dimuka bumi ini manggalami sifat SABAR dan Pengorbanan.

No comments:

Post a Comment